Every 2 Days We Create As Much Information
As We Did Up To 2003.”

Google’s Eric Schmidt over Data. “Alles is digitaal.” Maar hoe ga je om met die data?

Big Data staat voor een groot aantal ontwikkelingen die de komende jaren leidend zullen zijn voor marketingbeleid.

Zorg dat je die ontwikkelingen vóór bent. Je concurrent staat niet stil…

We moeten ‘bewegingen’ op onze website bijhouden met Google Analytics. Social media zoals Facebook en Twitter in de gaten houden op berichtgeving en actief opvolgen. De prestaties van onze Adwords optimaliseren en display bannering afstemmen op de best presterende affiliate netwerken. We moeten de resultaten van onze e mail nieuwsbrieven analyseren en bijstellen. En er is meer: data uit mobieltjes, data uit campagnes, data uit social media, data uit WIFI. We staan voor de uitdaging om al die data vanuit al die verschillende databases te ontsluiten, te combineren, verrrijken en vervolgens te interpreteren. Wat wordt ons ROI?

Houdt u het allemaal nog bij? Hoeveel programma’s en analyse sites zet u in om de prestaties te meten? Hoeveel bureaus moet u daarvoor inschakelen? Heeft u wel eens bijgehouden hoeveel tijd u (en uw medewerkers) bezig zijn om deze data in te lezen en te interpreteren?

Dat is waarom u vanaf vandaag met het CrossmediaDashboard wilt gaan werken.

Neem een kijkje in de toekomst van marketing.

“Ieder bedrijf of (sociaal) medium zal zijn eigen database blijven vullen en beheren. Immers, die data zijn hun schatkist. Met het CrossmediaDashboard koppel je die data.”

Benieuwd hoe dat er in de praktijk uit ziet?

  • Real time inzicht in crossmediale campagnes.
  • Met één druk op de knop cumulatief inzicht in door u te bepalen Google Analytics rapportages.
  • Hou op de minuut conversaties binnen social media in de gaten.
  • E mail campaigns direct te analyseren.
  • Optimaliseer uw website of -shop aan de hand van actuele bezoekstatistieken.
  • Geef uw management inzage in het rendement op uw marketing inzet.

Kortom: nagenoeg alles wat ‘digitaal’ is, kunt u beheren via uw CrossmediaDashboard. Wij maken dat het mogelijk wordt.

Vanaf vandaag uw complete online marketing onder controle?

Neem het dashboard vandaag nog 30 DAGEN GRATIS op proef!

NEEM CONTACT MET ONS OP!

Mail ons en wij nemen direct contact met je op! Bellen mag ook: 020 788 41 80